فرش های 1500 شانه ی کاشان یکی از جدید ترین فرش هایی است که در کاشان به تولید میرسد در سال های اخیر تولید و روند رو به رشد فرش های ماشینی کاشان بسیار چشمگیر بوده است و فرش های 1500شانه ی

کاشان یکی از زیبا ترین فرش هایی بوده است که تا به حال طراحی شده است و اکثر دستگاه های فرش های ماشینی توسط کمپانی های بسیار مختلف تولید شده اند و توسط شرکت های بزرگ نساجی خریداری شده اند. داشتن

دستگاه و تکنولوژی بافت روز دنیا در کنار نیروی انسانی هنرمند و مجرب باعث تولید بهترین فرش های روز دنیا شده است.با کیفیت ترین و اولین فرش که در دنیای نساجی به تولید میرسد در کاشان تولید میشود

تولید فرش ماشینی 500شانه 700شانه 1200 شانه در کاشان تولید میشود و اکنون تولید فرش ماشینی 1500 شانه کاشان تولید گشته است و یکی از افتخارات این شهر محسوب میگردد .

شانه و تراکم در فرش های ماشینی 1500 شانه:

به تعدا گره هایی که در یک متر عرض فرش وجود دارد شانه ی فرش های ماشینی میگویند و به تعداد گره هایی که در یک متر طول فرش زده میشود تراکم فرش های ماشینی گفته میشود مصلن در فرش 1500شانه 1500

گره در یک متر عرض فرش وجود دارد.و حدود 4500گره در یک متر از طول فرش وجود دارد.

ویژگی های فرش های 1200 شانه کاشان :

برای بافت فرش های 1500 شانه باید از ظریف ترین نوع نخ استفاده نمود زیرا تراکم بسیار بالای فرش ماشینی باعث گردیده است که این کار باعث گردیده است که گل ها و طرح های فرش در هم پیچیده شوند.و نقش آن در فرش ها قابل دیدن نباشد.

و بخاطر همین موضوع باید از نخ هایی استفاده شود که ریز نقش ترین نوع آن باشد.

که سایز کمتری داشته باشد و همچنین نوع خاب آن فرش هارا در قسمت آهار و تکمیل نهایی فرش با دستگاه شیرینگ بسیار کوتاه میکند تا طرح فرش هر چه زیبا تر نشان داده شود.

انواع نخ های مصرفی در فرش های 1500 شانه ی کاشان:

_نخ تار که از پنبه تولید میشود

_نخ پود که از جوت و کنف که از کشور بنگلادش وارد میشود و یا در ایران تهیه میشود

_تهییه خاب که میتواند در فرش های مختلف متغییر باشد جنس نخ خاب برای فرش های 1500 شانه کاشان صد در صد اکرولیک میباشد.

_نخ ریشه ی فرش های ماشینی 1500 شانه برای تزئیین فرش به انتهای فرش دوخته میشود و از جنس پلی استر یا پنبه یا به صورت ترکیبی از پنبه و پلی استر میباشد.

برای بافت فرش های 1500 شانه از نخ اکرولیک هت ست شده از سایز 50 متریک استفاده میگردد

اکرولیک نوعی الیاف مصنوعی میباشد که از پلیمری به اسم پلی اکریلو ساخته شده است و در علم شیمی پلیمری که 80 درصد آن از پلی اکریلو ساخته شده باشد اکرولیک گفته میشود .

اصطلاح دیگر که در این قسمت از آن نام برده شده است اصطلاح هت ست شده است .

هت ست به معنی گذراندن نخ اکرولیک از تونل های بخار و گرماست و به همین ترتیب است که مقاومت این نوع نخ ها بسیار بالا میرود.

ویژگی های الیاف آکرولیک هت ست حالت پفکی و سبک بودن آن است و همچنین رنگ پذیری بسیار خوبی را دارا میباشد و قابل شست و شو میباشد .

بد از شستن نخ اکرولیک بافته شده هیچ لکه ای روی آن باقی نمیماند دستگاه بافت فرش های 1500HCIX3 است .

و درستگا HCIX3 ساخت کمپانیه وندوویل است که سازنده ی ماشین آلات و دستگاه بافندگی HCPX1 و HCPX2و قیر... میباشد.

فرش های 1500 شانه با 8 رنگ های واقعی با طرح و نقشه هایی بافته میشود که نیاز به ظرافت بسیار بالایی دارد زیر بسیاری از طرح ها هستند که ضخیم نمیتوان آن ها را بافت .

که نیاز به ظرافت بسیار بالایی دارد زیرا بسیاری از طرح ها هستند که با نخ ضخیم نمیتوان بافته شود.

ضخامت فرش های 1500 شانه کاشان:

این فرش به دلیل ریز بافتی در حال حاضر از نوع ظریف ترین فرش های بازار میباشد که دارای ضخامت حدود 5.5الی 7 میلی متر میباشند.

قیمت فرش های 1500 شانه کاشان:

قیمت فرش های ماشینی کاشان بخصوص فرش های 1500 شانه تحت عواملی تعیین میشود مثل نخ خاب ،تراکم ،و ابعاد آن میباشد.

فرش های 1500شانه و با تراکم 4500با ابعاد 6متری 9متری و 12 متری تولید میگردد

و همان طور که توضیح داده شد جنس نخ خاب آن نیز اکرولیک میباشد و بخاطر تعداد تراکم و شانه ای که نسبت به بقیه ی فرش های ماشینی دارد قیمت بسیار بالاتری نیز دارد

مزایا و معایب فرش های 1500 شانه کاشان:

از مزایای فرش های 1500 شانه کاشان میتوان گفت که بسیار زیبا دلنشین بدون پرزدهی ،ضد حساسیت و چروک میباشد و بخاطر شدت ظرافت و لطافت استفاده ازاین نوع فرش ها زیبایی خاصی به منازل شما میدهد و امکان آن را میدهد که شباهت بسیار زیادی به فرش های دستباف داشته باشد.

و از آنجایی که ایرانیان بسیار هنر دوست میباشند استقبال بسیار زیادی از فرش های 1500 شانه ی کاشان کرده اند

و بخاطر ابعاد بسیار عالی و متنوعی که دارد قابل استفاده در فضا های بزرگ و کوچک میباشد.

و از فرش های 1500 شانه ی کاشان به عنوان فرش های لوکس یاد میشود.

و از معایب فرش های 1500 شانه ی کاشان در مقایسه با فرش های 1000شانه و 1200 شانه میتوان گف چون از خاب کمتری استفاده میشود نمیتوان از کف پوشی که به عنوان نشستن است از آن ها استفاده نمود.

وبخاطر ظرافت بافت و تراکم بسیار بالای این نوع فرش ها ،این فرش ها از فرش های 1200 بسیار نازک تر میباشند.

زیرا هرچه به نعداد تراکم فرش اضافه میشود نخ خاب بیشتر و بسیار نازک تر میشود.

و اما شاید زیبایی بیش از اندازه ی آن باعث شود که نقض های آن به چشم نیاید و همان طور که قیمت بالای این نوع فرش ها که باعث میشود همه ی افراد نتوانند آن هارا بخرند.

مقایسه ی قیمت فرش 1500 شانه کاشان :

قیمت فرش های 1500 شانه نسبت به دیگر فرش های ماشینی به دلیل تراکم بالای آن و شباهت زیادی که به فرش های دستباف دارند بسیار بالاتر میباشد.


سايت فرش وگليم سليمان صباحي
سايت گليم فرش
سايت فرش مسجدي






طبقه بندی: فرش ماشيني، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، فرش500شانه، فرش 700شانه، فرش1000شانه، فرش1200شانه، قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه،
برچسب ها:قیمت فرش1500 شانه قالی سلیمان، قیمت فرش 1500 شانه در شهر فرش، قیمت فرش 1500 شانه 6 متری، قیمت فرش 1500 شانه گلاریس، فرش افشان 1500 شانه، قیمت فرش 1500 شانه قیطران، فرش زمرد کاشان 1500 شانه،
امتیاز :
:: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 110

[ يکشنبه 10 اسفند 1399 ] [ 14:27 ] [ فرش سليمان صباحي ]




در چند سال اخير يكي از فرش هايي كه در بازار فرش ايران بسيار مورد توجه قرار گرفته است فرش ۱۲۰۰ شانه است. اين فرش از جمله فرش هايي است كه شباهت بسيار نزديكي به فرش هاي دستباف دارد لطافت ، ظرافت و زيبايي آن سبب شده است كه از ديگر فرش ها با شانه هاي پايين تر متمايز باشد. فرش ۱۲۰۰ شانه تراكمي در حدود ۳۶۰۰ دارد و همين تراكم بالا سبب شده است كه در بافت آن به جاي الياف ضخيم از الياف نازك استفاده شود و سبب لطافت آن شده است كه يك تفاوت فرش ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه با ۱۲۰۰ شانه محسوب مي شود. اكثر تابلو فرش ها نيز به دليل همين ظرافت ۱۲۰۰ شانه هستند.اين فرش داراي ظرافت و لطافت منحصر به خودش است كه متقاضيان زيادي براي خريد فرش دارد . فرش 1200 شانه داراي مقاومت خاصي است . از خصوصيات اين فرش مي توان به لوكس بودن و عدم پرز دهي اين محصول از فرش اشاره كرد .

طرح مهرآفرين

مشخصات فرش 1200 شانه

شانه به تعداد گره بافت شده در يك متر عرضي گفته ميشود . تراكم ارتباط مستقيم با تعداد گره در طول فرش دارد .


جنس نخ پود فرش 1200 شانه

نخ پودي كه در فرش استفاده مي شود معمولا نخ جوت است . جوت جزء الياف طبيعي است كه بسيار نرم و لطيف است و عايق حرارتي بسيار خوبي است .

نخ خاب فرش 1200 شانه

نخ خاب در فرش بسيار حائز اهميت است به اين دليل كه 70 تا 80 درصد از بافت فرش را نخ خاب تشكيل مي دهد . نخ خاب مرغوب بايد 100 % اكرليك هيت ست شده باشد . هيت ست به معني حرارت دادند توسط بخار به الياف است كه باعث بالا رفتن كيفيت فرش مي شود .
نخ هاي هيت ست شده داراي ويژگي هاي منحصري به فردي است.هنگام شستشو به هيچ عنوان تغير رنگ نمي دهند و رنگشان از بين نمي رود.
در برابر نور مقاومت بالايي دارد.
در برابر حرارت مقاوم است به صورتي كه اگر حرارت بالايي روي فرش قرار بگيرد جا نمي ندازد.
نخ هاي اكرليك بوي نفت و پلاستيك نمي دهند .
به همين دلايل فرش بافت شده با الياف مرغوب مانند اكرليك قيمت بالاتري نسبت به فرش هاي بافت شده با الياف مصنوعي دارند.

دستگاه بافنده فرش 1200 شانه

فرش 1200 شانه با دستگاه HCI بافت مي شوند . اين مدل دستگاه ها بروز ترين و پيشرفت ترين دستگاه هاي بافندگي فرش هستند كه به توانايي بافت ريز بافت ترين فرش ها را دارند و براي توليد فرش نمي توانند با الياف ضعيف اين عمل را انجام دهند و بايد حتما از الياف مرغوب براي بافت فرش در اين دستگاه ها استفاده شود.

يكي از محصولات فرش سليمان صباحي فرش1200شانه طرح حوض نقره اي است.


يكي از جديدترين و پر فروش ترين مدلهاي فرش ۱۲۰۰شانه تراكم ۳۶۰۰ ماشيني فرش مدل حوض نقره ميباشد.
نقشه زيباي اين فرش ماشيني ۱۲۰۰شانه ترنج زيبا و منحصر به فردي دارد كه از نقشه فرشهاي مدرن و سنتي تشكيل شده است وبه خاطر ادقام همين ۲طرح مدرن و سنتي است كه نماي فرش مدل حوض نقره بسيار معروف و پرآوازه ميباشد و طرفداران زيادي را به خود جذب كرده است.

براي مشاوره قيمت وطرح هاي فرش ماشيني سليمان صباحي با ما تماس بگيريد

09132634245
آقاي مهدي مسجدي


فرش قيطران 1200 شانه قيمت,فرش كاشان,قيمت فرش نگين مشهد 1200 شانه,فرش ۱۵۰۰ شانه,فرش مشهد,نمايندگي فروش فرش كاشان در تهران,فروشگاه اينترنتي فرش,فرش مشهد,شهر فرش,خريد فرش,قيمت فرش در شهر فرش,سرويس رايگان شهر فرش,آدرس شهر فرش بابل,ادرس شهر فرش در اصفهان,آقاي فرش,شهر فرش مشهد,شرايط فروش اقساطي شهر فرش,شهر فرش شعبه مركزي







طبقه بندی: فرش ماشيني، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، فرش1200شانه،
برچسب ها:فرش1200شانه+فرش ماشيني+خريد فرش ماشيني+قيمت فرش 1200شانه،
امتیاز :
:: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 286

[ 11 ] [ 1399:2 ] [ فرش سليمان صباحي ]

.: تعداد کل صفحات 1 :.     صفحه شماره

   

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه