فرش های 1500 شانه ی کاشان یکی از جدید ترین فرش هایی است که در کاشان به تولید میرسد در سال های اخیر تولید و روند رو به رشد فرش های ماشینی کاشان بسیار چشمگیر بوده است و فرش های 1500شانه ی

کاشان یکی از زیبا ترین فرش هایی بوده است که تا به حال طراحی شده است و اکثر دستگاه های فرش های ماشینی توسط کمپانی های بسیار مختلف تولید شده اند و توسط شرکت های بزرگ نساجی خریداری شده اند. داشتن

دستگاه و تکنولوژی بافت روز دنیا در کنار نیروی انسانی هنرمند و مجرب باعث تولید بهترین فرش های روز دنیا شده است.با کیفیت ترین و اولین فرش که در دنیای نساجی به تولید میرسد در کاشان تولید میشود

تولید فرش ماشینی 500شانه 700شانه 1200 شانه در کاشان تولید میشود و اکنون تولید فرش ماشینی 1500 شانه کاشان تولید گشته است و یکی از افتخارات این شهر محسوب میگردد .

شانه و تراکم در فرش های ماشینی 1500 شانه:

به تعدا گره هایی که در یک متر عرض فرش وجود دارد شانه ی فرش های ماشینی میگویند و به تعداد گره هایی که در یک متر طول فرش زده میشود تراکم فرش های ماشینی گفته میشود مصلن در فرش 1500شانه 1500

گره در یک متر عرض فرش وجود دارد.و حدود 4500گره در یک متر از طول فرش وجود دارد.

ویژگی های فرش های 1200 شانه کاشان :

برای بافت فرش های 1500 شانه باید از ظریف ترین نوع نخ استفاده نمود زیرا تراکم بسیار بالای فرش ماشینی باعث گردیده است که این کار باعث گردیده است که گل ها و طرح های فرش در هم پیچیده شوند.و نقش آن در فرش ها قابل دیدن نباشد.

و بخاطر همین موضوع باید از نخ هایی استفاده شود که ریز نقش ترین نوع آن باشد.

که سایز کمتری داشته باشد و همچنین نوع خاب آن فرش هارا در قسمت آهار و تکمیل نهایی فرش با دستگاه شیرینگ بسیار کوتاه میکند تا طرح فرش هر چه زیبا تر نشان داده شود.

انواع نخ های مصرفی در فرش های 1500 شانه ی کاشان:

_نخ تار که از پنبه تولید میشود

_نخ پود که از جوت و کنف که از کشور بنگلادش وارد میشود و یا در ایران تهیه میشود

_تهییه خاب که میتواند در فرش های مختلف متغییر باشد جنس نخ خاب برای فرش های 1500 شانه کاشان صد در صد اکرولیک میباشد.

_نخ ریشه ی فرش های ماشینی 1500 شانه برای تزئیین فرش به انتهای فرش دوخته میشود و از جنس پلی استر یا پنبه یا به صورت ترکیبی از پنبه و پلی استر میباشد.

برای بافت فرش های 1500 شانه از نخ اکرولیک هت ست شده از سایز 50 متریک استفاده میگردد

اکرولیک نوعی الیاف مصنوعی میباشد که از پلیمری به اسم پلی اکریلو ساخته شده است و در علم شیمی پلیمری که 80 درصد آن از پلی اکریلو ساخته شده باشد اکرولیک گفته میشود .

اصطلاح دیگر که در این قسمت از آن نام برده شده است اصطلاح هت ست شده است .

هت ست به معنی گذراندن نخ اکرولیک از تونل های بخار و گرماست و به همین ترتیب است که مقاومت این نوع نخ ها بسیار بالا میرود.

ویژگی های الیاف آکرولیک هت ست حالت پفکی و سبک بودن آن است و همچنین رنگ پذیری بسیار خوبی را دارا میباشد و قابل شست و شو میباشد .

بد از شستن نخ اکرولیک بافته شده هیچ لکه ای روی آن باقی نمیماند دستگاه بافت فرش های 1500HCIX3 است .

و درستگا HCIX3 ساخت کمپانیه وندوویل است که سازنده ی ماشین آلات و دستگاه بافندگی HCPX1 و HCPX2و قیر... میباشد.

فرش های 1500 شانه با 8 رنگ های واقعی با طرح و نقشه هایی بافته میشود که نیاز به ظرافت بسیار بالایی دارد زیر بسیاری از طرح ها هستند که ضخیم نمیتوان آن ها را بافت .

که نیاز به ظرافت بسیار بالایی دارد زیرا بسیاری از طرح ها هستند که با نخ ضخیم نمیتوان بافته شود.

ضخامت فرش های 1500 شانه کاشان:

این فرش به دلیل ریز بافتی در حال حاضر از نوع ظریف ترین فرش های بازار میباشد که دارای ضخامت حدود 5.5الی 7 میلی متر میباشند.

قیمت فرش های 1500 شانه کاشان:

قیمت فرش های ماشینی کاشان بخصوص فرش های 1500 شانه تحت عواملی تعیین میشود مثل نخ خاب ،تراکم ،و ابعاد آن میباشد.

فرش های 1500شانه و با تراکم 4500با ابعاد 6متری 9متری و 12 متری تولید میگردد

و همان طور که توضیح داده شد جنس نخ خاب آن نیز اکرولیک میباشد و بخاطر تعداد تراکم و شانه ای که نسبت به بقیه ی فرش های ماشینی دارد قیمت بسیار بالاتری نیز دارد

مزایا و معایب فرش های 1500 شانه کاشان:

از مزایای فرش های 1500 شانه کاشان میتوان گفت که بسیار زیبا دلنشین بدون پرزدهی ،ضد حساسیت و چروک میباشد و بخاطر شدت ظرافت و لطافت استفاده ازاین نوع فرش ها زیبایی خاصی به منازل شما میدهد و امکان آن را میدهد که شباهت بسیار زیادی به فرش های دستباف داشته باشد.

و از آنجایی که ایرانیان بسیار هنر دوست میباشند استقبال بسیار زیادی از فرش های 1500 شانه ی کاشان کرده اند

و بخاطر ابعاد بسیار عالی و متنوعی که دارد قابل استفاده در فضا های بزرگ و کوچک میباشد.

و از فرش های 1500 شانه ی کاشان به عنوان فرش های لوکس یاد میشود.

و از معایب فرش های 1500 شانه ی کاشان در مقایسه با فرش های 1000شانه و 1200 شانه میتوان گف چون از خاب کمتری استفاده میشود نمیتوان از کف پوشی که به عنوان نشستن است از آن ها استفاده نمود.

وبخاطر ظرافت بافت و تراکم بسیار بالای این نوع فرش ها ،این فرش ها از فرش های 1200 بسیار نازک تر میباشند.

زیرا هرچه به نعداد تراکم فرش اضافه میشود نخ خاب بیشتر و بسیار نازک تر میشود.

و اما شاید زیبایی بیش از اندازه ی آن باعث شود که نقض های آن به چشم نیاید و همان طور که قیمت بالای این نوع فرش ها که باعث میشود همه ی افراد نتوانند آن هارا بخرند.

مقایسه ی قیمت فرش 1500 شانه کاشان :

قیمت فرش های 1500 شانه نسبت به دیگر فرش های ماشینی به دلیل تراکم بالای آن و شباهت زیادی که به فرش های دستباف دارند بسیار بالاتر میباشد.


سايت فرش وگليم سليمان صباحي
سايت گليم فرش
سايت فرش مسجدي






طبقه بندی: فرش ماشيني، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، فرش500شانه، فرش 700شانه، فرش1000شانه، فرش1200شانه، قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه،
برچسب ها:قیمت فرش1500 شانه قالی سلیمان، قیمت فرش 1500 شانه در شهر فرش، قیمت فرش 1500 شانه 6 متری، قیمت فرش 1500 شانه گلاریس، فرش افشان 1500 شانه، قیمت فرش 1500 شانه قیطران، فرش زمرد کاشان 1500 شانه،
امتیاز :
:: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 111

[ يکشنبه 10 اسفند 1399 ] [ 14:27 ] [ فرش سليمان صباحي ]



ویژگی های فرش ماشینی کاشان


اولین ویژگی ای که میتوان در فرش های کاشان به آن ها اشاره کرد جنس الیاف مصرفی در فرش است عاملی که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت محصول دارد فرش های ماشینی معمولا امروزه از الیاف مصنوعی بافته میشوند و امروزه یکی از بهترین الیاف الیاف هت ست شده می باشد.
از دیگر الیاف مصرفی در فرش های ماشینی میتوان به پلی‌استر، نایلون، پلی پروپیلین و آکریلیک اشاره کرد که هر کدام کیفیت متفاوت از دیگری دارند.و همان طور که گفته شد الیاف اکرولیک هت ست شده از گران ترین الیاف ها به شمار می آید.
ویژگی بعدی قیمت‌های معقول فرش ماشینی کاشان است، با وجود تنوع بالا و شکل‌های مختلف این بافته، قیمت مناسب آن سبب شده اکثر مردم توانایی خرید فرش ماشینی را داشته باشند. با توجه به اینکه انواع مختلف آن در بازار موجود است و نوسان قیمت کمی هم دارد خرید آن مقرون‌به‌صرفه تر از فرش دستباف است.

فرش ماشینی را از چه جنسی انتخاب کنیم:

چند نوع فرش داریم که از نظر الیاف با یک دیگر تفاوت دارند به ۵ مورد پشمی، آکریلیک، پلی‌استر، پلی‌پروپیلن و نایلونی اشاره کرد. ویژگی‌های هر یک از این فرش‌ها در ادامه توضیح داده شده است.ونخ پشمی:فرش های ماشینی پشمی فرش هایی هستند که نخ استفاده شده در آن ها نخ پشم است از آنجایی که نخ پشم بسیار طبیعی و با دوام است و همچنین گرد و خاک را به خودشان نمیگیرند و فرش های پشمی به دلیل این که نرم هستند طرفتار زیادی نسبت به خود پیدا کرده اند

این نوع فرش ها محکم هستند و به راحتی لک نمیشوند و در صورت لک شدن خیلی سریع تمیز میشود اگر اتاق‌تان در بخشی از خانه است که نسبت به قسمت‌های دیگر سرد است، از فرش پشمی برای آن استفاده کنید. البته به دلیل اینکه رطوبت را به خود جذب می‌کند، مناسب مکان‌های مرطوب نیست.

فرش‌های پلی‌پروپلین:سی درصد فروش با بازار فرش به فرش هایی اختصاص داده میشود که جنس نخ های آن پلی پروپلین که نامش هم افلین هم باشد تولید و به فروش میرسد. این نوع فرش در برابر رطوبت و کپک، بسیار مقاوم است و مناسب خانه‌هایی است که در مناطق مرطوب زندگی می‌کنند.

.فرش های پلی استر: الیاف پلی‌استر، به دلیل ظاهر براق و درخشنده‌ای که دارند، یکی از محبوب‌ترین نخ‌ها برای بافت فرش‌اند. در واقع با وجود این نوع الیاف، می‌توان فرش‌های رنگی متنوعی تولید کرد. یکی دیگر از دلایلی که فرش‌های پلی‌استر را محبوب کرده است، ضدلک بودن آنهاست. الیاف پلی‌استر، دارای سلول‌های بسته هستند. یعنی هیچ منفذی ندارند که لکه‌ها به آنها نفوذ کرده و درون فرش باقی بمانند.

فرش های تمام اکرولیک: اگرچه نمی‌توان فرش ماشینی با الیاف ۱۰۰درصد آکریلیک، پیدا کرد، این نوع نخ با انواع نخ‌های دیگر مانند پشم، ترکیب شده و برای بافت فرش به کار می‌رود

ظاهر این نوع فرش ها ماننده فرش های پشمی است و البته جنس آن ها نیز مانند فرش های پشمی بسیار نرم و محکم است و به راحتی به خود لکه نمیگیرد و شستن آن سخت نیست فرش‌‌های از جنس آکریلیک در برابر رطوبت، کپک و رنگ‌پریدگی مقاوم هستند. اما آنها در برابر مواد شیمیایی بسیار حساس‌اند و به رنگ قهوه‌ای در می‌آیند.


سايت فرش وگليم سليمان صباحي
سايت گليم فرش
سايت فرش مسجدي






طبقه بندی: فرش ماشيني، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، فرش500شانه، فرش 700شانه، فرش1000شانه،
برچسب ها:فرش دستباف گونه استان اصفهان کاشان، خرید فرش دستبافت گونه کاشان، فرش نه متری دستبافت گونه کاشان، انواع فرش دستباف کاشان قیمت، تابلو فرش دستباف کاشان قیمت، فرش دستباف کاشان قيمت، فرش دست چین کاشان، فرش دستباف کاشان شادسر،
امتیاز :
:: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 112

[ شنبه 25 بهمن 1399 ] [ 21:07 ] [ فرش سليمان صباحي ]




فرش های چهل تکه (کلاژ)به عنوان نسلی نو از فرش برای اولین بار به صورت درست باف نیز تولید شدند.


این نوع فرش ها نه تنها فرش های قدیمی و کهن را بار دیگر قابل استفاده میکندد بلکه با هنر های سنتی و مدرن در کنار هم بسیار زیباهستند و توانسته اند که توجه عموم مردم جهان را به خود جلب کنند.


قدمت این هنر:
قدمت وچهل تکه واژه ی کلاژ به معنای چسباندن می باشد.در این روش مواد گوناگونی مانند تکه های روزنامه،کاغذ رنگی ،مقوا ،پارچه ،عکس،اشیای دور ریختنی و جز اینها را بر روی یک سطح صاف مانند،بوم،تخته یا

مقوا می چسبانند تا یک ترکیب جدید به جود اورند گاهی نیز با طراحی نیز آن فرش هارا با طراحی تکمیل میکنند این تکنیک ابتدا در زمان کاغذ در چین در حدود سال 200پیش از میلاد به کار رفته است


در کشور ما ایران از این هنر به عنوان خاتمدوزی یا لندره دوزی نیز یاد میشد که قدمت آن نیز به زمان سلجوقیان باز میگردداما کاربرد آن در صنعت فرش دستباف و سپس فرش ماشینی یک نو آوری بسیار با ارزش تلقی می شود.
فرش های کلاژ:


فرش های کلاژیا چهل تکه فرش هایی هستند که با جدا کردن تکه های فرش هی مختلف از فرش های گوناگون و دوختن آن ها کنار هم حاصل میشود.


بدین ترتیب که اول فرش های قدیمی با اندازه های استاندارد بریده میشود.سپس با اندازه های استاندارد باتوجه به سبک و رعایت حس زیبایی تکه های مختلف به یک دیگر دوخته میشود.


اگر فرش های کلاژ(چهل تکه)شده با همان رنگ های اصلی خود دوخته شوند به آن ها فرش کلاژ خود رنگ و به منظور زیبایی بیشتر و زیبا تر شدن آن فرش ها آن ها را رنگ میکنند که به آن کلاژ رنگ شده نیز

میگوید


سايت فرش وگليم سليمان صباحي
سايت گليم فرش
سايت فرش مسجدي






طبقه بندی: فرش ماشيني، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، فرش500شانه، فرش ترك، فرش فانتزي،
برچسب ها:گبه ذوالانواري شيراز، قیمت فرش چهل رج تبریز، قیمت فرش چهل رج، فرش دستباف چهل رج، قیمت فرش ماهی چهل رج، مدل فرش دستباف چهل رج، فرش های دستباف چهل تکه، فرش چهل تیکه دستبافت، فرش چهل تیکه کرامتیان، فرش چهل نگین مشهد کاشان،
امتیاز :
:: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 159

[ شنبه 4 بهمن 1399 ] [ 11:17 ] [ فرش سليمان صباحي ]



امروزه فرش های ماشینی که بیشتر در بازار به فروش می رسند به شرح زیر می باشند :
فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه
فرش های ماشینی ۱۰۰۰ شانه
فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه
فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه
قبل تر ها فرش های ماشینی ۳۲۰ و ۴۴۰ شانه نیز در بازار به فروش می رسیدند که امروزه فروش ان ها بیشتر مختص صادرات است
اما فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه و طرح ۷۰۰ شانه هنوز بازار خود را برای فروش کالا از دست نداده اند
و بسیاری از خریداران فرش ماشینی به دنبال خرید فرش های با کیفیت و ارزان هستند
که به آن ها پیشنهاد می کنیم به خرید فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه و طرح ۷۰۰ بپردازند.


فرش ماشینی ۷۰۰ شانه :



پرفروش ترین فرش های ماشینی که امروزه در بازار رد و بدل می گردد
فرش ماشینی ۷۰۰ شانه است . فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه توسط دستگاه های مختلفی تولید می گردند
که ازجمله ی ان می توان به دستگاه شونهر و واندویل و تکسیما اشاره کرد
تراکم فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه چیزی حدود ۲۰۰۰ تا ۲۵۵۰ می باشد
نمره الیاف در فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه از ۱۸ تا ۲۱ متغیر است
و ارتفاع خاب فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه چیزی حدود ۹ میل است.
پود فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه معمولا جوت و پنبه می باشد که هر چه میزان پنبه در پود فرش بیشتر باشد
زیبایی پشت فرش ماشینی آن نیز بیشتر خواهد شد.
بهترین نوع فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه فرش های بافت واندویل با تراکم ۲۵۵۰ بوده که به ان دستبافت گون نیزگفته می شود .


فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه



برخی از فرش های ماشینی هستند که در اصل کیفیت ۵۰۰ شانه دارند
اما تراکم آن ها نسبت به فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه بیشتر است
و در حالت معمول با تراکم ۲۱۰۰ تولید می گردند
به این گونه از فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه که توسط دستگاه های تکسیما نیز تولید می گردند
فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه گفته می شود
ارتفاع خاب فرش های ماشینی طرح ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه کمتر است
نمره نخ و الیاف این گونه فرش ها نیز برای الیاف و رنگ های اصلی برابر با ۱۸ بوده
وبرای دیگر الیاف آن که درصد مصرف کمتری دارند برابر با ۱۲ است
بیشتر پود ان را نیز جوت تشکیل می دهد . عمر و ماندگاری فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه طرح ۷۰۰ تقریبا ۵ تا ۱۰ سال است.



ثبت سفارش :
09132634245 اقای مسجدی
09133324245 خانم بذرافشان


آدرس:
اصفهان . اران و بیدگل . شهرک صنعتی سلیمان صباحی . بلوار اصلی (1) بعد از فرعی پنجم . نبش بلوار






طبقه بندی: فرش ماشيني، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، فرش500شانه، فرش 700شانه، فرش1000شانه،
برچسب ها:فرش، فرش ماشینی، قیمت فرش ماشینی، فروش اینترنتی فرش، شهر فرش، حراج فرش ماشینی، فرش ماشینی 700 شانه،
امتیاز :
:: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 324

[ پنجشنبه 12 تير 1399 ] [ 12:38 ] [ فرش سليمان صباحي ]



قيمت فرش ماشيني از آن جهت که فرش هاي ماشيني کالايي لوکس براي خانه هاي ايراني ها حساب مي شود بسيار مهم است
فرش ماشيني يکي از پر اهميت ترين توليدات خاص در کشور ايران مي باشد که ظرافت و زيبايي خاصي دارد
همواره خانم هاي خوش سليقه به دنبال خريد فرش هاي ماشيني به صورت مدرن و شيک مي باشند
فرش هاي ماشيني نسبت به فرش هاي دستبافت قيمت بسيار پايين تري دارند
به همين دليل تمام اقشار جامعه مي توانند آن را خريداري کنند
فرش هاي ماشيني که توسط دستگاه هاي مدرن و پيشرفته بافت فرش بافته مي شوند کيفيت هاي متفاوتي دارند
هر چه کيفيت فرش هاي ماشيني بهتر باشد قيمت آن نيز حتما بالاتر خواهد بود
اما به نظر شما چه عواملي مي تواند قيمت فرش هاي ماشيني را دستخوش تغييرات قرار دهد ؟
و گران ترين فرش هاي ماشيني چه ويژگي هايي دارند؟



فرش ماشيني :


فرش هاي ماشيني در به تکنولوژي از بافت گفته مي شود که توسط دستگاههاي فرش بافي ماشيني توليد مي شوند
اين دستگاه ها از اوايل دهه ي ?? وارد ايران شدند و اولين شرکت فرشي که از اين فناوري استفاده کرد
شرکت فرش حرير مخمل کاشان بود, و از آنجا که اين شرکت در راوند کاشان قرار داشت ,
فرش هاي ماشيني راوند در آن دهه ها بسيار معروف شدند
اما رفته رفته توليد کننده هايي از گيلان و اصفهان و مشهد و يزد و دليجان نيز دستگاه هاي توليد فرش ماشيني را از کشورهاي غربي خريداري کردند
و خط توليد فرش هاي ماشيني خود را راه اندازي کردند .
رفته رفته دستگاه هاي توليد فرش ماشيني با پيشرفت علم پيشرفت کرده و توليدات با کيفيت تري ارائه کردند
امروزه شرکت هايي مانند قيطران , زمرد مشهد و ستاره کوير يزد سرامد توليد فرش هاي با کيفيت اند.



قيمت فرش :



قيمت فرش هاي ماشيني تنها به يک عامل بستگي ندارند
بلکه چندين عامل دست به دست هم داده و قيمت هاي متفاوت را براي فرش هاي ماشيني ايجاد مي کنند
اگر بخواهيم چندين عامل مهم در قيمت فرش را براي شما برشماريم به عوامل زير مي رسيم :
?) شانه فرش ماشيني
?) تراکم فرش ماشيني
?) دستگاه فرش ماشيني
?) تعداد رنگ فرش ماشيني
?) جنس الياف بافت فرش ماشيني
?) برند فرش ماشيني
?) جنس پود فرش ماشيني
?) وزن فرش ماشيني



عوامل ديگر در قيمت فرش :



عوامل ديگري که در قيمت فرش هاي ماشيني اثر مي گذارند هزينه هاي کارگري و توليد مي باشند
هزينه هاي توليد نيز شامل استهلاک دستگاه هاي بافت فرش ماشيني مي شوند.



جهت خريد مستقيم گليم فرش و نيز فرش و سجاده فرش از شهر فرش كاشان با ما در تماس باشيد


نمايشگاه مركزي فرش مسجدي :
03154702550

مديريت فروش فرش مسجدي :
09132634245

آدرس:
اصفهان . اران و بيدگل . شهرک سليمان صباحي . بلوار اصلي (کارگر) . بعد از فرعي پنجم . نبش بلوار







طبقه بندی: فرش ماشيني، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، فرش500شانه، فرش 700شانه، فرش1000شانه،
برچسب ها:فرش ماشيني + قيمت فرش ماشيني +فرش 1000شانه+ قيمت فرش 1000شانه +خريد فرش+طرح پانيذ،
امتیاز :
:: نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 2
تعداد بازدید مطلب : 407

[ شنبه 10 خرداد 1399 ] [ 14:06 ] [ فرش سليمان صباحي ]



با توجه به رقابت بسيار زياد و حجم بالاي توليد كنندگان فرش هاي ماشيني ، بازار فرش چه از نوع فرش

هاي دستبافت و چه از نوع فرش هاي ماشيني چنان تنوع و گستردگي پيدا كرده است كه انواع و اقسام

بسيار بالايي از محصولات را در خود جاي داده و در حال حاضر اين زمينه وجود دارد كه توان تشخيص يك

تخته فرش اصل از يك تخته فرش غير اصل براي همه خريداران از اهميت زيادي برخوردار بوده و در واقع

اطمينان از اصل بودن محصول يكي از آيتم هاي مهم خريد فرش به حساب مي آيد .

روش هاي مختلفي جهت تشخيص فرش اصل از فرش غير اصل توسط خريداران مورد توجه قرار گرفته

است . هر روش بنا بر تجربه و آزمون و خطا در طول سال ها مورد بررسي قرار گرفته و آنچه امروزه تحت

عنوان روش تشخيص فرش اصل از فرش غير اصل مورد استفاده قرار مي گيرد ، روش هايي است كارآمد و

تست شده .

فرش ماشيني اصل

فرش هاي اصل ماشيني با الياف درجه يك اكريليك توليد مي شوند . قالي هاي درجه يك و اصل اكريليك

داراي خصوصيات منحصر به فردي مانند مقاومت بالا در برابر عوامل محيطي ، استحكام در برابر شست و

شو هاي مكرر ، مقاومت در برابر پاخور شدن ، براق بودن و درخشاني بسيار زياد و بدون پرزو آلرژي

هستند . از فرش هاي ماشيني اصل مي توان ساليان متمادي استفاده نمود

قيمت فرش هاي اصل اكريليك از فرش هاي تقلبي و درجه دو بيشتر است . فرش ماشيني تقلبي داراي

رنگ هاي غبار گرفته زبري مي باشد .

دستگاه هاي بافنده فرش ماشيني اصل كاشان از پيشرفته ترين و به روز ترين ماشين الات دنيا مي

باشند . به دليل سرعت بالاي بافت در اين دستگاه ها محصولات فرش ماشيني با بهترين الياف بافته مي

شوند . نخ خاب اكريليك در بافت با دستگاه هاي مدرن به هيچ وجه پارگي نداشته و حداكثر راندمان را

دارند .


چگونه فرش ماشيني خوب را تشخيص دهيم ؟

چند روش براي شناخت فرش هاي ماشيني خوب وجود دارد كه به واسطه آن مي توانيد آگاهانه در حد

يك كارشناس فرش به خريد كف پوش مورد نياز خانه خود بپردازيد .

همانطوركه مي دانيد در پشت فرش هاي ماشيني برچسب هايي منگنه يا چسبانده شده كه بيانگر

اطلاعاتي درمورد فرش خوب و شركت توليد كننده آن مي باشد كه آن را شناسنامه يا برچسب و يا ليبل

فرش مي نامند . روي شناسنامه فرش اطلاعاتي چون تعداد شانه و تراكم ، جنس نخ خاب ، تعداد رنگ

موجود درطرح و نقشه فرش و اطلاعاتي در مورد كارخانه فرش از قبيل نام برند و كارخانه توليدي ، آرم و

لوگويتجاري شركت و مهر تاييد كارشناسان و ناظران كيفي فرش مي باشد كه برچسب پشت فرش را

مي توانراهي براي تشخيص فرش اصل از تقلبي دانست و با روش هايي كه بيان مي كنيم ، امكان

تشخيصصحت اطلاعات موجود روي فرش با گفته هاي فروشنده و شكل ظاهري محصول جهت تشخيص

فرش اصلي از تقلبي وجود خواهد داشت .

جهت خريد مستقيم گليم فرش و نيز فرش و سجاده فرش از شهر فرش كاشان با ما در تماس باشيد:

نمايشگاه مركزي فرش مسجدي :

۰۳۱۵۴۷۰۲۵۵۰-۵

مديريت فروش فرش مسجدي :

۰۹۱۳۲۶۳۴۲۴۵

كانال تلگرام فرش ۱۲۰۰ شانه برجسته سليمان صباحي

كانال تلگرام گليم فرش سليمان صباحي

كانال تلگرام سجاده فرش سليمان صباحي

كانال تلگرام فرش700شانه سليمان صباحي

كانال تلگرام فرش 700ده رنگ سليمان صباحي

كانال تلگرام فرش1000شانه سليمان صباحي

كانال تلگرام فرش1200شانه سليمان صباحي

لينك اينستاگرام فرش سليمان صباحي

كانال تلگرام فرش ترك سليمان صباحي

كانال تلگرام تابلو فرش سليمان صباحي

كانال تلگرام گليم6رنگ سليمان صباحي

سايت فرش وگليم سليمان صباحي

سايت گليم فرش

سايت فرش مسجدي

تشخيص فرش اكريليك,چگونه فرش ماشيني خوب را تشخيص دهيم,پشت فرش ماشيني,تشخيص فرش تقلبي,تشخيص تراكم فرش,برچسب پشت فرش كاشان,تشخيص فرش 1200 شانه,فرش نگين مشهد,تشخيص فرش اكريليك,تشخيص فرش اصل از غير اصل,چگونه فرش ماشيني خوب را تشخيص دهيم,تشخيص تراكم فر,پشت فرش ماشيني,برچسب پشت فرش كاشان,تشخيص فرش 1200 شانه,چگونه فرش خوب را تشخيص دهيم






طبقه بندی: فرش ماشيني، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، فرش500شانه، فرش 700شانه، فرش1000شانه،
برچسب ها:فرش ماشيني+فرش 700شانه+فرش 1000شانه+فرش 1200شانه+قيمت فرش ماشيني+خريد فرش ماشيني+فرش ماشيني6متري+فرش ماشيني9متري،
امتیاز :
:: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 414

[ 11 ] [ 1399:2 ] [ فرش سليمان صباحي ]



شناخت و به‌كار گيري روش‌هاي مراقبت از هر وسيله‌اي كمك مي‌كند كه آن وسيله طول عمر بيشتري

داشته باشد. فرش ماشيني از جمله وسايل اساسي در دكوراسيون منازل هر ايراني است. تميزي و

نگهداري از فرش تاثير زيادي در زيبايي و طراوت خانه دارد. از طرفي فرش از جمله وسايل گران قيمت و

بااهميت در دكوراسيون منازل است. پس دانستن روش هاي مراقبت و تميز نگه داشتن فرش براي

همه ما واجب است.

نكات مهم براي مراقبت:

فرش يكي از وسايل بااهميت و گران قيمت منزل است،لذا بايد در نگهداري آن دقت زيادي به عمل ايد:

فرش را در محيط هاي مرطوب قرار ندهيد، رطوبت دشمن فرش است. در تار و پود فرش معمولاً پنبه يا

جوت بكار ميرود كه در محيط مرطوب دچار پوسيدگي مي شوند.

در صورت ريختن هر مايعي بر روي فرش سريعاً نسبت به تميز نمودن فرش و رفع لكه اقدام نماييد.

فرش را در نزديكي بخاري و منابع حرارتي قرار ندهيد.

اگر فرش شما روي سراميك حركت مي كند، از ترمز فرش كمك بگيريد.

رول نمودن فرش، هنگام جابجايي و نگهداري بهتر از تا نمودن فرش مي باشد.

اشياء سنگين مانند مبل، كمد، ميز ناهارخوري را حتي الامكان روي فرش قرار ندهيد، اگر مجبور به

اين كار هستيد، اولاً در زير پايه ها از يك قطعه طلق، فوم فشرده و يا موكت چند لا استفاده نماييد،

ثانياً هرچند وقت يك بار اين وسايل را جابجا نماييد.

به صورت هفتگي فرش ماشيني را جارو نماييد.

جارو كردن فرش ماشيني

براي جارو كردن فرش ماشيني از جاروي دستي استفاده نكنيد. اين نوع جارو باعث سايش سطح

فرش مي‌شود و علاوه بر آن بخشي از گرد و خاك را به ميان پرز‌هاي فرش هدايت مي‌كند. بهترين

وسيله براي تميز كردن گرد و خاك از روي فرش ماشيني جاروي برقي است.

استفاده از جاروي برقي در جهت‌هاي مختلف روي فرش سبب مي‌شود جهت نخ خاب فرش به صورت

نامنظم درآيد و فرش ظاهري نامرتب پيدا كند. براي جلوگيري از اين اتفاق، جهت پرزهاي فرش خود را

پيدا كنيد و جارو را فقط در همان جهت حركت دهيد.

شستشوي فرش ماشيني

براي شستشوي فرش ماشيني از خدمات شركت‌هاي معتبر و داراي مجوز استفاده كنيد.

شستشوي غيراصولي و استفاده از مواد شوينده‌ي اسيدي يا قليايي باعث آسيب ديدن فرش خواهد

شد. پس از شتستشوي فرش توسط قالي‌شويي يا پس از مرطوب شدن فرش به هر دليل، مطمئن

شويد كه رطوبت فرش به طور كامل از بين برود زيرا وجود رطوبت در فرش به طور مرتب باعث

پوسيدگي الياف آن مي‌شود.


جهت خريد مستقيم گليم فرش و نيز فرش و سجاده فرش از شهر فرش كاشان با ما در تماس باشيد:

نمايشگاه مركزي فرش مسجدي :

۰۳۱۵۴۷۰۲۵۵۰-۵

مديريت فروش فرش مسجدي :

۰۹۱۳۲۶۳۴۲۴۵

كانال تلگرام فرش ۱۲۰۰ شانه برجسته سليمان صباحي

كانال تلگرام گليم فرش سليمان صباحي

كانال تلگرام سجاده فرش سليمان صباحي

كانال تلگرام فرش700شانه سليمان صباحي

كانال تلگرام فرش 700ده رنگ سليمان صباحي

كانال تلگرام فرش1000شانه سليمان صباحي

كانال تلگرام فرش1200شانه سليمان صباحي

لينك اينستاگرام فرش سليمان صباحي

كانال تلگرام فرش ترك سليمان صباحي

كانال تلگرام تابلو فرش سليمان صباحي

كانال تلگرام گليم6رنگ سليمان صباحي

سايت فرش وگليم سليمان صباحي

سايت گليم فرش

سايت فرش مسجدي

نگهداري فرش ماشيني لوله شده,نگهداري فرش ماشيني در انبار,نگهداري از فرش لوله شده,نحوه نگهداري فرش ماشيني ,نگهداري فرش دستباف در منزل,نگهداري از فرش لوله شده,نحوه تا كردن فرش ماشيني,نگهداري فرش دستباف در منزل,آيا فرش ماشيني بيد مي زند,نگهداري فرش دستباف لوله شده,نگهداري فرش ماشيني در انبار,نگهداري فرش دستباف در منزل,نگهداري فرش در انبار,نگهداري فرش دستباف در انبار,روش نگهداري فرش ماشيني,نحوه صحيح تا زدن فرش ماشيني






طبقه بندی: فرش ماشيني، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، فرش500شانه، فرش 700شانه، فرش1000شانه،
برچسب ها:فرش ماشيني+فرش 700شانه+فرش 1000شانه+فرش 1200شانه+قيمت فرش ماشيني+خريد فرش ماشيني+فرش ماشيني6متري+فرش ماشيني9متري،
امتیاز :
:: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 366

[ 11 ] [ 1399:2 ] [ فرش سليمان صباحي ]



فرش1200شانه خانه رويايي ابي

فرش ماشيني

داشتن يك كالاي توليدي خاص بعنوان نماد يك ملت ، جزوي از ويژگيهاي هر كشور

است. فرش ايران نيز نماد با ارزشي از كشورمان محسوب شده بطوريكه از ديرباز در

ديد همه ي كشورهاي جهان؛ بعنوان كالايي با ارزش و زيبا شناخته شده. امروزه

كشور ما حدود سي درصد از فرشهاي دستباف دنيا را توليد و تامين ميكند و قابل

ذكر است كه تقريبا در همه جاي دنيا بهترين و زيباترين فرشها را براي ايران ميدانند.

يكي از تفاوت هاي اصلي فرش دستباف و فرش ماشيني در نوع الياف به كار رفته در

بافت آنها و نحوه ي توليدشان ميباشد.

با وجود اينكه فرشهاي ماشيني در ايران توسط ماشين آلات و با كيفيت بالايي توليد

ميشوند ولي لازم به ذكر است كه با اين حال فرش دستباف به دليل نوع گره هايي

كه در بافتشان زده ميشود و همچنين الياف طبيعي و با كيفيتي كه دارند ، داراي

عمر طولاني تري ميباشند .

ساختار فرش ماشيني

در بافت هر نوع فرش از سه نوع نخ استفاده ميشود كه آنها را نخ تار ، پود و نخ پرز

يا همان خاب مينامند. به طور كلي نخ تار و پود استفاده شده در فرشهاي ماشيني

در اكثر مواقع از جنسهايي چون پنبه ، پلي استر و جوت تشكيل شده است.

نخ تار : نخي كه بعنوان نخ تار در فرشهاي ماشيني به كار ميرود بيشتر تركيبي از

پنبه و پلي استر است. نخ تار يا چله سبب استحكام و مقاومت فرش در

جهت طولي آن ميشود بنابراين هرچه كيفيت خود الياف و ريس آنها بالاتر

باشد ، كيفيت و دوام فرش نيز بيشتر خواهد بود. لازم به ذكر است كه اغلب نخ تار ،

در فرشهاي ماشيني پلي پروپيلن وBCF از همان جنسي ميباشد كه نخ پرز را

تشكيل ميدهد چراكه نخ BCF نسبت به مخلوط پنبه و پلي استر ، جنس ارزان تري محسوب ميشود.

بهترين نوع فرش ماشيني چيست ؟

مهم ترين ويژگي تعيين كننده كيفيت قالي ، جنس الياف است ؛ اگر دو فرش با

جنس نخ يكسان داشته باشيم ، فرشي كه شانه و تراكم بالاتري داشته باشد بهتر

خواهد بود . شانه و تراكم با ايجاد در هم تنيدگي ، كاهش وزن و حجم ، ظرافت بافت

و ... بهتر از فرش ها با شانه و تراكم پايين خواهد بود . فرش هاي ماشيني درجه

يك در تمام شانه ها و تراكم ها بافته مي شوند ولي عموم فرش هاي صادراتي

فرش هاي 1000 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه در تراكم بالا هستند . بيشترين

فروش فرش هاي ماشيني داخلي ، محصولات 700 شانه هستند . فرش هاي 700

شانه اي كه با نخ اكرليك هيت ست شده بافته و در طرح ها و رنگ ها زيبا وارد بازار مي شوند

فرش700شانه طرح ناردون

ويژگي هاي توليدات فرش ماشيني

اولين موردي كه براي خريداران مورد توجه قرار مي گيرد ، داشتن عمر طولاني و دوام

بالا ست . هرچه نخ هاي مورد استفاده محكم تر باشد ، قالي دوام بيشتري داشته

و در مقابل آسيب ها مقاوم تر خواهد بود .

الياف آكريليك هيت ست در حال حاضر مقاوم ترين و زيباترين نخي است كه در

توليدات كاشان به عنوان نخ خاب مورد استفاده قرار مي گيرد . الياف اكريليك هيت

ست اگر در شرايط مناسب نگهداري شوند ، مي توانند عمري نزديك به 30 سال

داشته باشند .

پس از اكريليك هيت ست ، الياف هايي مانند پلي استر ، پلي پروپيلن الياف با

كيفيت و موغوبي تلقي مي شوند

فرش1000شانه طرح بركه سرمه اي

براي مشاوره قيمت وطرح هاي فرش ماشيني سليمان صباحي با ما تماس بگيريد :


09132634245
آقاي مهدي مسجدي


كانال تلگرام سجاده فرش سليمان صباحي
كانال تلگرام گليم فرش سليمان صباحي
كانال تلگرام فرش 700شانه سليمان صباحي
كانال تلگرام فرش700شانه ده رنگ سليمان صباحي
كانال تلگرام فرش1000شانه سليمان صباحي
كانال تلگرام فرش1200شانه سليمان صباحي
كانال اينستاگرام فرش سليمان صباحي


فرايند توليد فرش ماشيني,قيمت فرش6متري نگين مشهد,ديجي كالافرش ماشيني,قيمت فرش ماشيني12متري,خريد فرش دستبافت,فرش ماشيني كاشان,شهرفرش,فرش ماشيني تبريز,شرايط فروش اقساطي فرش شهرفرش,آقاي فرش,فرش ماشيني تهرانپارس,قيمت فرش درشهر فرش,آدرس شهر فرش بابل,سرويس رايگان شهر فرش,ادرس شهر فرش دراصفهان,شهر فرش البرز






طبقه بندی: فرش ماشيني، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، فرش500شانه، فرش 700شانه، فرش1000شانه،
برچسب ها:فرش ماشيني+توليد فرش ماشيني+خريد فرش ماشيني+فرش700.1000.1200شانه+قيمت فرش700.1000.1200شانه+فرش برجسته،
امتیاز :
:: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 471

[ 11 ] [ 1399:2 ] [ فرش سليمان صباحي ]

.: تعداد کل صفحات 1 :.     صفحه شماره

   

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه